top of page

PŘEDNÁŠEJÍCÍ INFORMACE

​INFORMACE PRO PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Po příchodu se prosím nejprve zaregistrujte u registrace účastníků.
Pokud jste předem nezaslali následující vyjádření, budete hosteskou požádáni o jeho doplnění na místě:

  • Prohlášení o finančním zájmu.

  • Souhlas přednášejícího s pořízením a zveřejněním videozáznamu přednášky.

 

MÍSTO KONÁNÍ 

Program bude probíhat v prostorách O2 universa, Českomoravská 2345/17a, Praha 9.

Programový výbor žádá řečníky o dodržení časového limitu sdělení. Vyjadřujete tím respekt a kolegialitu vůči dalším přednášejícím, dáváte prostor diskuzi i odpovídající délce přestávek. K dispozici bude časomíra (informace k odpočítávání času přednášky budou k dispozici na řečnickém pultu). Zařazení a délku diskuze koordinují předsedající jednotlivých přednáškových bloků, v programu je uvedena předpokládaná délka diskuze na konci každého uceleného bloku. Děkujeme.

 

UPOZORNĚNÍ! Při přednášce na začátku prezentace uvede každý přednášející název prezentace, jméno autora a slovně prohlášení

o finančním zájmu formou:

  1. Produkt + Investor + Konzultant + Zaměstnanec výrobce nebo distributora

  2. Žádný finanční zájem

 

Kam a kdy přehrát Vaši přednášku na sjezdu:

  • Prezentaci si připravte ve formátu 16:9 (plátna v jednacím sále jsou v tomto poměru).

  • Prosíme, doneste Vaši prezentaci do PŘÍPRAVNY PRO PŘEDNÁŠEJÍCÍ - salonek H1 nejpozději 2 hodiny před zahájením přednáškového bloku, ve kterém máte přednášku. Pokud máte přednášku plánovanou na první ranní sekci, je lépe přinést prezentaci odpoledne předchozího dne. K dispozici Vám budou technici, kteří Vaši prezentaci nahrají do systému tak, aby měli čas prezentaci vyzkoušet a zkontrolovat, zda se zobrazuje správně. Berte prosím na vědomí, že při nahrání přímo na sále o přestávce před Vaší sekcí nebývá čas na kontrolu.

  • Během Vašeho vystoupení budete moci svoji prezentaci ovládat pomocí dálkového ovládání s ukazovátkem, které Vám o přestávce předvede přítomný technik.

Přípravna bude k dispozici v přízemí O2 universa v salonku H1.

PŘÍPRAVNA PRO PŘEDNÁŠEJÍCÍ – salonek H1

středa   17. 9. 2025    15.00 – 19.30
čtvrtek  18. 9. 2025      7.00 – 17.30
pátek    19. 9. 2025      7.30 – 17.30
sobota  20. 9. 2025      8.00 – 13.00

KURZY

Prosím, doneste Vaši prezentaci do PŘÍPRAVNY PRO PŘEDNÁŠEJÍCÍ - salonek H1 (info viz výše Kam a kdy přehrát Vaši přednášku na sjezdu).

Prosím dostavte se do salonku cca 15-20 minut před zahájením Vašeho kurzu. Zde Vám bude k dispozici technik, který Vám připojí Váš notebook, nebo nahraje prezentaci do připraveného notebooku (v závislosti na Vaší předchozí dohodě v přípravně pro přednášející). Předá Vám připravené zařízení k projekci. Následně bude k dispozici pouze v případě technických potíží s projekcí.

Po celou dobu konání Vašeho kurzu Vám bude k dispozici hosteska.

Hosteska \Vás požádá o vyplnění informace o způsobu výplaty Vašeho honoráře (pokud byl kurz zpoplatněn). Před zahájením registruje účastníky s objednaným vstupem na Váš kurz. Účastníkům, kteří nebudou předem registrováni nebude vstup povolen.

Po zahájení kurzu bude hosteska k dispozici před salonkem a v případě potřeby zajistí technika.

Pokud překročíte časový limit, který je Vašemu kurzu určen, hosteska Vás bude informovat a budete požádání o ukončení programu.

VŠECHNY ŘEČNÍKY ZDVOŘILE ŽÁDÁME O DODRŽOVÁNÍ ČASU PREZENTACE. K dispozici bude časomíra.

SEKRETARIÁT SJEZDU

BOS. org s. r. o.

Kekulova 615/38

400 01 Ústí nad Labem

Tel.:  +420 475 534 332

         +420 475 214 226

E-mail: info@bos-congress.cz

            www.bos-congress.cz

Kancelář Praha

BOS. org s. r. o.

U Michelského mlýna 1535/8a

140 00 Praha 4

Tel.: +420 257 211 354​ 

Zastoupení Ostrava 

Tel.: +420 595 136 808     

www.bos-congress.cz    

© 2025 BOS. org s. r. o.   www.oft2025.cz

POUZE PRO DOTAZY:

  • Facebook Social Icon

Vaše zpráva byla odeslána.

bottom of page